Проведено зовнішню оцінку якості надання соціальних послуг

Версія для друкуВерсія для друку

Управлінням  соціального захисту населення райдержадміністрації проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг, які надаються відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Глобинської райдержадміністрації. В ході організації та проведення оцінки застосовувався  Порядок проведення внутрішньої та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 року №904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки  якості соціальних послуг».

Зовнішня  оцінка якості соціальних послуг проводилася  комісією, склад якої затверджено наказом начальника управління №13 від 12.03.2017 року «Про створення комісії для проведення зовнішньої оцінки  якості соціальних послуг» за період з 01 серпня 2015 року по 01 серпня 2016 року.

Відповідно до плану роботи по проведенню зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, наданих відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Глобинської райдержадміністрації,  було проведено аналіз анкетування, проведеного під час внутрішнього оцінювання з метою отримання відгуків щодо організації та надання послуги догляду вдома. В анкетуванні та опитуванні взяли участь 805  отримувачів  соціальної послуги вдома. Оцінка якості соціальних послуг визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

При зверненні громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах згідно індивідуальних планів (оцінка добре).  Всі особі справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги. Визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється з урахуванням ступеня його індивідуальних потреб. Ступінь індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги у її наданні визначається на основі шкали оцінки можливості  виконання елементарних дій та шкали оцінки можливості виконання складних дій. Індивідуальний план складається й узгоджується з кожним отримувачем соціальної послуги та суб’єктом, що  надає соціальну послугу.

 

Результативність. Своєчасність. Доступність та відкритість. Повага до гідності отримувача соціальної послуги.

Під час проведення внутрішньої оцінки вибірковим методом було проведено опитування  20 осіб, що перебувають на обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома, з числа опитаних всі задоволені наданням соціальної послуги догляду вдома, що складає 100  %.  Оцінка - 100,0 (добре). З числа опитаних 8 осіб висловили свої побажання щодо отримання соціальної послуги догляду вдома, де основними є  збільшення часу обслуговування на 1 домогосподарство, розширення спектру послуг. 

Рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається  територіальним центром  протягом 14 календарних днів з моменту звернення  (подачі заяви) отримувачем соціальної  послуги або його законним представником та з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги. Складання індивідуального плану здійснюється протягом 5 календарних днів з дати звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника. Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома  соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення  індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби). Надалі  повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на півроку.

Територіальний центр розташований в центрі міста зі зручним транспортним сполученням. Біля будівлі розташовано паркувальний майданчик, розрахований приблизно на 4-6 автомобілів. Приміщення й кабінети знаходяться в одноповерхових приміщеннях, які обладнані пандусами. В секторі очікування є місця для сидіння 4-5 осіб. В приміщенні розташовані інформаційні стенди, протягом звітного періоду проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота в засобах масової інформації.

Під час проведення внутрішнього  моніторингу згідно результатів опитування з’ясовано, що отримувачі соціальних послуг задоволені роботою соціальних робітників.

Оцінка – 100% (добре).

 

Професійність.

Посадові інструкції працівників розроблено та затверджено згідно Довідника кваліфікаційних характеристик  професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги». В  особових справах містяться копії документів про освіту. Проводяться щорічні медогляди. Графіки проведення виробничих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг, проведення навчання та проведення атестації соціальних працівників складено. Працівників, що надають соціальну послугу по догляду вдома забезпечено велосипедами, спецодягом.

За період з 01 серпня 2015 року по 01 серпня 2016 року було проведено атестацію соціального працівника 1категорії відділення соціальної допомоги вдома. За результатами проведеної атестації кваліфікаційний рівень даного соціального працівника підтверджений. Всі звернення щодо отримання соціальних послуг догляду вдома розглянуто і вирішено. Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.

У відділенні соціальної допомоги вдома працює 99 соціальних робітників, з них 77 робітників (77,8%) взяли участь у проведенні самооцінки. Опитані соціальні робітники свою роботу оцінили на  «відмінно» - 7,8%;  83,1% - «добре»; 9,1% - «задовільно».

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників з надання соціальної послуги по догляду вдома узагальнений статус відповідає встановленому рівню - «Добре».

За результатами  проведеного зовнішнього оцінювання для покращення якості соціальних послуг комісія рекомендує  постійно проводити роботу з надавачами соціальних послуг спрямовану на підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг; забезпечити своєчасність проведення  аналізу індивідуальних планів надання соціальної послуги та в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної  бази територіального центру в частині забезпечення соціальних робітників необхідним для роботи  інвентарем.

Наверх ↑