Звіт про роботу зі зверненнями громадян за перший квартал 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.
З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації,  питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалося на засіданні колегії 28.01.2019 року, за результатами розгляду головою райдержадміністрації видане відповідне розпорядження від 30.01.2019 №13 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік».
За звітний період на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано  звіти Горбівського, Гриньківського, Заможненського сільських голів про роботу зі зверненнями громадян.
Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 17 особистих прийомів та 1 виїзний (2018 – 20 особистих та 1 виїзний). Головою райдержадміністрації проведено 5 прийомів громадян, під час яких від жителів району отримано 6 звернень та 1 виїзний на якому прийнято 1 звернення (2018-7 особистих отримано 2 звернення) . Заступниками голови райдержадміністрації проведено 12 прийомів, отримано 16 звернень (2018 – 13 особистих отримано 9 звернень).
У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації, під час проведення яких звернень не надходило.
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 1 звернення (2018 – 9 звернень).
Кількість звернень за І квартал 2019 року складає 215 звернень  за підписами 301 заявника, за І квартал 2018 року – 85 звернень  за підписами 140 заявників.
Колективних звернень отримано 3 за підписами 89 заявників (2018 рік - 4 за підписами 59 заявників).
Порушені у зверненнях питання стосувалися: соціального захисту – 173 (2018 – 50), аграрної політики – 6 (2018 – 8), комунального господарства –4 (2018 – 8), житлової політики –1 (2018 – 3), освіти – 8 (2018 – 1), охорони здоров’я –10 (2018 –6), сім’ї, дітей – 6 (2018 – 2), транспорту – 2 (2018 – 0), інше – 5 (2018 – 1) .  
Найбільше звернень надійшло від жителів Глобинської міської ради – 52 (2018 – 22), Градизької селищної ради – 36 (2018– 16), Пронозівської сільської ради – 19 (2018 – 6).
За І квартал 2018 року від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 62 звернення (2018 – 33), багатодітних сімей, одиноких матерів – 12 (2018 – 5).
До органів державної влади вищого рівня протягом І кварталу 2019 року від жителів Глобинського району надійшло 7 звернень (2018 – 8 звернень). Порушені у зверненнях питання стосувалися: житлового фонду соціального призначення, земельних питань (розпаювання) та розрахунку за оренду земельної ділянки, поліпшення умов проживання родини переселенців, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї та надання матеріальної допомоги на лікування, розчищення дороги від снігових заметів, про психологічне та фізичне насильство.
Позитивно вирішено 51 звернень (2018 – 26), на 164 – надано аргументовані роз’яснення (2018 – 57). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 5 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (2018 – 2).
За звітний період проведено 4 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.
З початку року загальним відділом апарату райдержадміністрації проведені перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у  Гриньківській, Горбівській, Заможненській сільських радах. Для ознайомлення та відповідного реагування, довідки з результатами перевірки надіслані фінансовому управлінню та сільським радам.
На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено інформацію про підсумки роботи зі зверненнями, графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення телефонних ліній, графіки особистого звітування голів місцевих рад про роботу зі зверненнями громадян на нарадах у голови райдержадміністрації.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

Наверх ↑