Звіт про роботу зі зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.
З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації,  питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалося на засіданні колегії 28.01.2019 року, за результатами розгляду головою райдержадміністрації видане відповідне розпорядження від 30.01.2019 №13 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік».
Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року розглядалося на нараді у голови райдержадміністрації 22.04.2019 року.
За звітний період на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано  звіти Горбівського сільського голови Коротич В.В., Гриньківського сільського голови Оксанчук Л.П., Заможненського сільського голови Величко В.В., Зубанівського сільського голови Михайлець М.І., Івановоселищенського сільського голови Приходько М.В., Манжеліївського сільського голови Манько В.І. про роботу зі зверненнями громадян.
Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 33 особистих та 1 виїзний прийом громадян  (за перше півріччя 2018 – 35 особистих та 7 виїзних). Під час проведення 10 особистих та 2 виїзних прийомів до голови райдержадміністрації за допомогою звернулося 11 жителів району. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 23 особистих прийомів, отримано 26 звернень.
У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації, звернень не надходило (за перше півріччя 2018– 2).
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 4 звернення (за перше півріччя 2018 – 11 звернень).
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 334 письмові та усні звернення за підписами 462 заявників, що на 152 звернення більше, та на 74 заявників у порівнянні з відповідним періодом 2018 року (181 звернення за підписами 259 заявників). Письмових звернень отримано 297 (за перше півріччя 2018 – 145).
Колективних звернень отримано 7 за підписами 135 заявників (за перше півріччя 2018 – 7 за підписами 85 заявників).
Порушені у зверненнях питання стосувалися: соціального захисту – 244 (за перше півріччя 2018 – 107), охорони здоров’я – 21 (за перше півріччя 2018 – 13), аграрної політики – 18 (за перше півріччя 2018 – 19), освіти – 15 (за перше півріччя 2018 -3), захист прав дітей – 9 (за перше півріччя 2018 – 4), екології та природних ресурсів – 8 (за перше півріччя 2018 –3), транспорту і зв’язку – 3 (за перше півріччя 2018 – 1),  комунального господарства – 4 (за перше півріччя 2018 –18), житлової політики – 1 (за перше півріччя 2018 – 5), праці і заробітної плати– 1 (за перше півріччя 2018 – 4 ), діяльність органів місцевого самоврядування –1 (за перше півріччя 2018 – 2), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1 (за перше півріччя 2018 –1) та інше – 8 (за перше півріччя 2018 – 1).
За звітний період найбільше звернень надійшло від жителів Глобинської міської ради – 78, Градизької селищної ради – 64, Пронозівської  сільської ради – 29.
Від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 212 звернень (за перше півріччя 2018 – 50), багатодітних сімей, одиноких матерів – 18 (за перше півріччя 2018 – 13), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2 (за перше півріччя 2018 – 2), дітей війни -2 (за перше півріччя 2018 – 7),ветеранів праці 2 (за перше півріччя 2018 – 16).
Значно зменшилась кількість звернень жителів Глобинського району до органів державної влади вищого рівня у порівнянні з відповідним періодом 2018 року. Так, протягом першого півріччя 2019 року надійшло 14 звернень, що становить 4,2% від загальної кількості звернень (за перше півріччя 2018 – 18 звернень, становить 10%). Порушені у зверненнях питання стосувалися: житлового фонду соціального призначення, земельних питань (розпаювання) та розрахунку за оренду земельної ділянки, поліпшення умов проживання родини переселенців, невиконання батьківських обов’язків щодо виховання дітей, надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним матеріальним становищем та на лікування.
Всі звернення, що надійшли до райдержадміністрації розглянуті у терміни, встановлені чинним законодавством, за результатами розгляду заявникам надані обґрунтовані відповіді. Позитивно вирішено 83 звернень (за перше півріччя 2018 – 60), на 251 – надано роз’яснення (за перше півріччя 2018 – 118). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 8 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (за перше півріччя 2018 –3).
За звітний період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведені перевірки організації роботи зі зверненнями громадян Горбівській, Гриньківській , Заможненській, Зубанівській, Івановоселищенській, Манжеліївській сільських радах, довідки з результатами перевірки надіслані  сільським радам.
На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено інформацію про підсумки роботи зі зверненнями, графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення телефонних ліній, графіки особистого звітування голів місцевих рад про роботу зі зверненнями громадян на нарадах у голови райдержадміністрації.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

Наверх ↑