Звіт про роботу зі зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі протягом першого півріччя 2017 року проводилася на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації, питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік розглядалося на засіданні колегії 30 січня 2017 року, за результатами розгляду виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації видане розпорядження від 30.01.2017 №41 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік», питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 розглядалося 10 квітня 2017 року на нараді у голови райдержадміністрації.
Згідно затвердженого графіка особистого звітування голів місцевих рад та начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, керівників підприємств, установ і організацій району за звітний період на нарадах у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації, а потім у голови райдержадміністрації, заслухано 11 звітів: 16.01.2017 – директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації Галущенка М.Т.; 30.01.2017  –  Горбівського сільського голови Коротича В.В.; 13.02.2017  – начальника відділу освіти, сім’ї та молоді райдержадміністрації Кулика С.Г.; 27.02.2017 – Гриньківського сільського голови Оксанчук Л.П.; 13.03.2017 – виконувача обов’язків начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Мамона Р.П.; 27.03.2016 – Заможненського сільського голови Величка В.В, 10.04.2017 – завідувача архівного сектору райдержадміністрації Удод Л.В., 24.04.2017 – Зубанівського сільського голови Михайлеця М.М., 15.05.2017 – начальника служби у справах дітей райдержадміністрації Шушвал Н.В., 29.05.2017 – Івановоселищенського сільського голови Приходька М.В., 26.06.2017 – Манжеліївського сільського голови Манька В.І.
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 162 письмові та усні звернення громадян за підписами 468 заявників, що на 55 звернень менше у порівнянні з відповідним періодом 2016 року (217 звернень за підписами 607 заявників). Письмових звернень отримано 132 з них 8 дублетних. Зменшилась кількість колективних звернень, всього отримано 8 за підписами 313 заявників (за перше півріччя 2016 – 16 за підписами 408 заявників).
Під час проведення 22 особистих та 2 виїзних прийомів громадян отримано 19 звернень  (за перше півріччя 2016 –  проведено 26 особистих та 6 виїзних прийомів отримано – 19 звернень).
У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації, під час яких від жителів району отримано 2 звернення (за перше півріччя 2016 надійшло 9 звернень).
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 9 звернень (за перше півріччя 2016 – 4 звернення).
Порушені з початку року питання стосувалися: соціального захисту – 75, аграрної політики – 29, комунального господарства – 24, житлової політики – 9, транспорту і зв’язку – 7, охорони здоров’я – 4, екології та природних ресурсів – 3, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3, освіти – 2, сім’ї, дітей, молоді – 2, діяльності органів місцевого самоврядування –2,  економічної та цінової політики – 1, інше – 1.  
81 звернення, що становить 50% від загальної кількості звернень,  надійшли до райдержадміністрації від Комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради, які здебільшого стосувалися нарахування та отримання житлової субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування, отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, обробітку земельних ділянок гербіцидами в населених пунктах району тощо.
Значно збільшилась кількість звернень громадян до органів державної влади вищого рівня, органів прокуратури у порівнянні з відповідним періодом 2016 року. Так протягом першого півріччя 2017 року  надійшло 31 звернення, що становить 19% від загальної кількості звернень (за перше півріччя 2016 – 3). Заявниками порушувались питання перерахунку субсидії, житлового фонду соціального призначення, отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, порушення санітарних норм, ремонту доріг.
Найбільше звернень до органів влади вищого рівня, а саме 20, надійшло від жителів с.Пустовійтове гр.Худієнка О.І. та Рокитного В.М. При цьому до райдержадміністрації дані заявники, для вирішення порушених у своїх зверненнях питань, не зверталися. Їхні звернення розглядалися на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації. Не зважаючи на те, що посадовими особами райдержадміністрації заявникам надавалися вичерпні письмові відповіді та роз’яснення під час особистих зустрічей та по телефону, від них надходили  звернення з раніше піднятих питань, вирішення яких здебільшого не належить до компетенції райдержадміністрації.
61 звернення вирішено позитивно (за перше півріччя 2016 – 60) , на 94 – надано аргументовані роз’яснення (за перше півріччя 2016 – 138). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 7 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (за перше півріччя 2016 – 5).
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.
За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено  перевірку організації роботи зі зверненнями громадян у Зубанівській, Заможненській, Івановоселищенській, Манжеліївській сільських радах та у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації. За результатами перевірки надіслані довідки для відповідного реагування та вжиття заходів по усуненню наявних недоліків. Відповідальним працівником постійно надаються консультації, роз’яснення щодо роботи зі зверненнями громадян.

Наверх ↑