Звіт про роботу зі зверненнями громадян за І квартал 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.

З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації,  питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік розглядалося на засіданні колегії 29.01.2018 року, за результатами розгляду головою райдержадміністрації видане відповідне розпорядження від 01.02.2018 №30 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік».

За звітний період на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано  звіти Градизького селищного голови Носи М.Ю. та  Броварківського сільського голови Пиркала О.В. про роботу зі зверненнями громадян.

Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 20 прийомів громадян, з них 1 виїзний (2017 – 12 особистих та 1 виїзний). Головою райдержадміністрації проведено 7 прийомів громадян, під час яких від жителів району отримано 2 звернення. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 13 прийомів, отримано 9 звернень (2017 – 12 особистих та 1 виїзний прийом, отримано 10 звернень).

У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації, під час проведення яких звернень не надходило (2017 – 1).

На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 9 звернень (2017 – 5 звернень).

Кількість звернень за І квартал 2018 року залишилась на рівні минулого року - 85 звернень (письмових – 67, усних – 18)  за підписами 140 заявників, за І квартал 2017 року – 89 звернень (письмових 73, усних – 16) за підписами 98 заявників.

Колективних звернень отримано 4 за підписами 59 заявників (2017 рік - 1 за підписами 10 заявників).

Порушені у зверненнях питання стосувалися: соціального захисту – 50 (2017 – 65), аграрної політики – 8 (2017 – 4), комунального господарства – 8 (2017 – 8), житлової політики – 3 (2017 – 1), освіти – 1 (2017 – 2), екології та природних ресурсів – 1 (2017 – 0), охорони здоров’я – 6 (2017 – 2), сім’ї, дітей – 2 (2017 – 1), діяльність органів місцевого самоврядування – 1 (2017 – 2), праці – 4 (2017 – 0),  інше – 1 (2017 – 0) .   

Найбільше звернень надійшло від жителів Глобинської міської ради – 22 (2017 – 27), Градизької селищної ради – 16 (2017 – 18), Погребівської сільської ради – 9 (2017 – 5), Кринківської сільської ради – 8 (2017 – 3).

За І квартал 2018 року від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 33 звернення (2017 – 7), багатодітних сімей, одиноких матерів – 5 (2017 – 4).

До органів державної влади вищого рівня, органів прокуратури протягом І кварталу 2018 року від жителів Глобинського району надійшло 8 звернень, з них 1 анонімне (2017 – 7 звернень). Порушені у зверненнях питання стосувалися: житлового фонду соціального призначення, земельних питань (розпаювання) та розрахунку за оренду земельної ділянки, поліпшення умов проживання родини переселенців, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї та надання матеріальної допомоги на лікування. 1 звернення

 Адресати направлених листів:   

період

РДА

ОДА

АПУ

СКМУ

АВРУ

ЗМІ

Органи прокуратури

Громадські приймальні

2017

 

3

1

1

1

0

1

0

2018

47-бер

1

5

1

1

0

0

0

різниця

 

-2

+4

0

0

0

-1

0

 

Позитивно вирішено 26 звернень (2017 – 42), на 57 – надано аргументовані роз’яснення (2017 – 44). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (2017 – 3).

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.

З початку року загальним відділом апарату райдержадміністрації проведені перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у фінансовому управлінні Глобинської райдержадміністрації та Обознівській, Горбівській, Броварківських сільських радах. Для ознайомлення та відповідного реагування, довідки з результатами перевірки надіслані фінансовому управлінню та сільським радам.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено інформацію про підсумки роботи зі зверненнями, графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення телефонних ліній, графіки особистого звітування голів місцевих рад про роботу зі зверненнями громадян на нарадах у голови райдержадміністрації. 

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

Наверх ↑