Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.
З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації,  питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалося на засіданні колегії 28.01.2019 року, за результатами розгляду головою райдержадміністрації видане відповідне розпорядження від 30.01.2019 №13 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік».
Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року розглядалося на нараді у голови райдержадміністрації 22.04.2019 року. Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2019 року розглядалося на засіданні колегії 29.07.2019, за результатами розгляду виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації видане відповідне розпорядження.
За звітний період на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано  звіти Горбівського сільського голови Коротич В.В., Гриньківського сільського голови Оксанчук Л.П., Заможненського сільського голови Величко В.В., Зубанівського сільського голови Михайлець М.І., Івановоселищенського сільського голови Приходько М.В., Манжеліївського сільського голови Манько В.І., Петрівського сільського голови Гончаренка А.М., Пронозівського сільського голови Скриля С.В., Федорівського сільського голови Борщенка В.І.  про роботу зі зверненнями громадян.
Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 46 особистих та 1 виїзний прийом громадян (за 9місяців 2018 – 53 особистих та 7 виїзних). Під час проведення особистих та виїзних прийомів за допомогою звернулося 40 жителів району.
У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації, звернень не надходило (за 9 місяців 2018– 5).
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 6 звернень (за 9 місяців 2018 – 12 звернень).
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 433 письмових та усних звернень за підписами 922 заявників, що на 126 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом 2018 року (307 звернень за підписами 388 заявників). Письмових звернень отримано 391 (за 9 місяців 2018 – 259).
Колективних звернень отримано 11 за підписами 500 заявників (за 9 місяців 2018 – 10 за підписами 214 заявників).
Порушені у зверненнях питання стосувалися: соціального захисту – 298 (за 9 місяців 2018 – 183), охорони здоров’я – 43 (за 9 місяців 2018 – 23), земельних відносин – 24 (за 9 місяців 2018  – 31), освіти – 23 (за 9 місяців 2018 - 5), захист прав дітей – 9 (за 9 місяців 2018 – 5), екології та природних ресурсів – 10 (за 9 місяців 2018 – 7), транспорту і зв’язку – 3 (за 9 місяців 2018  – 1),  комунального господарства – 6 (за 9 місяців 2018 –29), житлової політики – 2 (за 9 місяців 2018 – 6), праці і заробітної плати– 3 (за 9 місяців 2018  – 5 ), діяльність органів місцевого самоврядування – 3 (за 9 місяців 2018  – 2), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1 (за 9 місяців 2018 –2) та інше – 8 (за 9 місяців 2018 – 4).
За звітний період найбільше звернень надійшло від жителів Глобинської міської ради – 101, Градизької селищної ради – 88, Пронозівської  сільської ради – 39.
Від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 260 звернень (за 9 місяців 2018 – 115), багатодітних сімей, одиноких матерів – 23 (за 9 місяців 2018 – 24), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 6 (за 9 місяців 2018 – 3), дітей війни – 12 (за 9 місяців 2018 – 7), ветеранів праці 2 (за 9 місяців 2018 – 16).
Кількість звернень жителів Глобинського району до органів державної влади вищого рівня залишилась на рівні відповідного періоду 2018 року. Так, за 9 місяців 2019 року надійшло 21 звернення, що становить 4,85% від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2018 – 22 звернення, становить 7,2%). Порушені у зверненнях питання стосувалися: житлового фонду соціального призначення, земельних питань (розпаювання) та розрахунку за оренду земельної ділянки, поліпшення умов проживання родини переселенців, невиконання батьківських обов’язків щодо виховання дітей, надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним матеріальним становищем, екологічної ситуації, закриття державної аптеки та лікування.
Всі звернення, що надійшли до райдержадміністрації розглянуті у терміни, встановлені чинним законодавством, за результатами розгляду заявникам надані обґрунтовані відповіді. Позитивно вирішено 107 звернень (за 9 місяців 2018 – 85), на 326 – надано роз’яснення (за 9 місяців 2018 – 222). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 8 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (за 9 місяців 2018 – 4).
За звітний період проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведені перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у Горбівській, Гриньківській, Заможненській, Зубанівській, Івановоселищенській, Манжеліївській, Петрівській, Пронозівській, Федорівській сільських радах, Глобинському відділі обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області довідки з результатами перевірки надіслані  сільським радам та відділу для ознайомлення.
На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено інформацію про підсумки роботи зі зверненнями, графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення телефонних ліній, графіки особистого звітування голів місцевих рад про роботу зі зверненнями громадян на нарадах у голови райдержадміністрації.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

  
 

Наверх ↑