Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі протягом 9 місяців 2017 року проводилася на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
Дане питання постійно знаходиться на особистому контролі у голови райдержадміністрації.
З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації, питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік розглядалося на засіданні колегії 30 січня 2017 року, за результатами розгляду виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації видане розпорядження від 30.01.2017 №41 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік», питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 розглядалося 10 квітня 2017 року на нараді у голови райдержадміністрації, про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року, розглядалося на засіданні колегії 24.07.2017 року, за результатами розгляду головою райдержадміністрації видане розпорядження від 25.07.2017 №316 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року».
Згідно затвердженого графіка особистого звітування голів місцевих рад та начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, керівників підприємств, установ і організацій району за звітний період на нарадах у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації, а потім у голови райдержадміністрації заслухано 17 звітів: 16.01.2017 – директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації Галущенка М.Т.; 30.01.2017  –  Горбівського сільського голови Коротича В.В.; 13.02.2017  – начальника відділу освіти, сім’ї та молоді райдержадміністрації Кулика С.Г.; 27.02.2017 – Гриньківського сільського голови Оксанчук Л.П.; 13.03.2017 – виконувача обов’язків начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Мамона Р.П.; 27.03.2016 – Заможненського сільського голови Величка В.В.; 10.04.2017 – завідувача архівного сектору райдержадміністрації Удод Л.В.; 24.04.2017 – Зубанівського сільського голови Михайлеця М.М.; 15.05.2017 – начальника служби у справах дітей райдержадміністрації Шушвал Н.В.; 29.05.2017 – Івановоселищенського сільського голови Приходька М.В.; 26.06.2017 – Манжеліївського сільського голови Манька В.І.; 10.07.2017 – начальника відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації Лук’яненко Ж.С.; 24.07.2017 – Петрівського сільського голови Гончаренка А.М.; 14.08.2017 –  головного лікаря КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги у Глобинському районі» Хавронюк В.Ю.; 28.08.2017 – Пронозівського сільського голови Скриля С.В.; 11.09.2017 – начальника Глобинського об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Полтавської області Молочко І.Г.; 28.09.2017 – Федорівського сільського голови Борщенка В.І.
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 218 письмових та усних звернень громадян, що на 108 звернень менше у порівнянні з відповідним періодом 2016 року - 326 звернень.
Письмових звернень надійшло 178, що на 84 звернень менше ніж за 9 місяців 2016 року (262), з них 8 дублетних.
Під час проведення 36 особистих та 5 виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 28 звернень, (у 2016 проведено 39 особистих та 9 виїзних прийомів – 35 звернень). Під час прийомів головою райдержадміністрації отримано 8 звернень від 91 жителя району (3 колективні). Всього колективних звернень з початку року отримано 18 за підписами 723 заявників (за 9 місяців 2016 – 20 за підписами 433 заявників).
У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації. Значно зменшилась кількість звернень громадян отриманих у такий спосіб – 2 звернення (у 2016 - 21 звернення).
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 10 звернень (у 2016 – 8 звернень).
Порушені з початку року питання здебільшого стосувалися: соціального захисту – 96 (у 2016 – 193), аграрної політики – 41 (у 2016 – 28), комунального господарства – 28 (у 2016 – 28), житлової політики – 10 (у 2016 – 0), освіти – 9 (у 2016 – 14), транспорту і зв’язку – 7 (у 2016 – 14), екології та природних ресурсів – 7 (у 2016 – 0), охорони здоров’я – 4 (у 2016 – 9) та інші.  
107 звернень, що становить 50% від загальної кількості звернень (у 2016 – 214 звернень, 65%),  надійшли до райдержадміністрації від Комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради.
Найбільше звернень надійшло від жителів Глобинської міської ради – 48 (у 2016 – 80), Градизької селищної ради – 33 (у 2016 – 67), Пустовійтівської сільської ради – 33 (у 2016 – 14), Броварківської сільської ради – 21 (у 2016 – 14), Великокринківської сільської ради – 9 (у 2016 – 22), Пронозівської сільської ради – 8 (у 2016 – 24).
За 9 місяців 2017 року від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 26 звернень (у 2016 – 17), багатодітних сімей, одиноких матерів – 17 (у 2016 – 55), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 3 (у 2016 – 3).
Значно збільшилась кількість звернень громадян до органів державної влади вищого рівня, органів прокуратури у порівнянні з відповідним періодом 2016 року. З початку 2017 року  надійшло 38 звернень, що становить 17,4% від загальної кількості звернень (у 2016 – 12 звернень або 3,7%). Заявниками порушувались питання перерахунку субсидії, отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, порушення санітарних норм на території Пустовійтівської сільської ради, ремонту доріг, врегулювання відносин з орендарем, житлового фонду соціального призначення тощо.
79 звернень вирішено позитивно (у 2016 – 101), на 131 – надано аргументовані роз’яснення (у 2016 – 216). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 8 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (у 2016 – 9).
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.
За звітний період проведено 5 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено  перевірку організації роботи зі зверненнями громадян у Зубанівській, Заможненській, Івановоселищенській, Манжеліївській сільських радах та у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку, КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги у Глобинському районі», Глобинському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України.

Наверх ↑