Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2019 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.
З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації,  питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року розглядалося на нараді у голови райдержадміністрації 22.04.2019 року.
Питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2019 року розглядалося на засіданні колегії 29.07.2019, за результатами розгляду виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації видане відповідне розпорядження.
Питання підсумків роботи зі зверненнями громадян за  9 місяців 2019 року розглядалося на нараді у голови райдержадміністрації 28.10.2019 року
За звітний період на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано  звіти Горбівського сільського голови Коротича  В.В., Гриньківського сільського голови Оксанчук Л.П., Заможненського сільського голови Величка В.В., Зубанівського сільського голови Михайлеця М.І., Івановоселищенського сільського голови Приходька  М.В., Манжеліївського сільського голови Манька В.І., Петрівського сільського голови Гончаренка А.М., Пронозівського сільського голови Скриля С.В., Федорівського сільського голови Борщенка В.І., Троїцького сільського голови Сніг Л.О., Святилівського сільського голови Любімової В.П., Пузиківського сільського голови Макайди І.М.  про роботу зі зверненнями громадян.
Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 66 особистих та 1 виїзний прийом громадян (за 12 місяців 2018 року- 69 особистих та  7 виїзних прийомів, 69 заявників). Під час проведення особистих та виїзних прийомів за допомогою звернулися 43 жителі району.

У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводились «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації,  звернень  не  надходило  (за 12 місяців 2018 року –5 звернень ).
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 6 звернень (за 12 місяців 2018 року – 12 звернень).
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 625 письмових та усних звернень за підписами 1040   заявників, що на 278 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом 2018 року (615 звернень за підписами 662 заявників). Письмових звернень отримано 582 (за  12 місяців 2018 року –546).
Колективних звернень отримано 12 за підписами 526 заявників (за 12 місяців 2018 року – 11 за підписами 261 заявника).
Порушені у зверненнях питання стосувалися: соціального захисту – 445 (за 12 місяців 2018 року – 426), охорони здоров’я –63  (за 12 місяців 2018 року – 36), земельних відносин –30  (за 12 місяців 2018 року  – 44 ), освіти – 58 (за 12 місяців 2018 року  - 57 ), захист прав дітей – 14  (за 12  місяців 2018 року –8), екології та природних ресурсів –13  (за 12 місяців 2018  року– 10), транспорту і зв’язку – 3 (за 12  місяців 2018 року -3 ),  комунального господарства – 7 (за 12 місяців 2018 року – 34), житлової політики –  2 (за 12 місяців 2018 року -6), праці і заробітної плати– 3 (за 12 місяців 2018 року  – 6  ), діяльність органів місцевого самоврядування – 4 (за  12 місяців 2018 року  – 4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2 (за 12 місяців 2018 року –2) та інше – 8  (за 12 місяців 2018 року  –12 ).
За звітний період найбільше звернень надійшло від жителів Градизької селищної ради – 142, Глобинської міської ради – 141,  Пронозівської  сільської ради – 49, Святилівської сільської ради - 11.
Від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 190 звернень (за 12 місяців 2018 року – 115), багатодітних сімей, одиноких матерів – 35 (за 12 місяців 2018 року – 31), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС –10 (за 12 місяців 2018 року –8), дітей війни – 15 (за 12 місяців 2018 року –15), ветеранів праці 2 (за 12 місяців 2018 року – 19).
Кількість звернень жителів Глобинського району до органів державної влади вищого рівня дещо зменшилась у порівняні із відповідним  періодом 2018 року. Так, за 12 місяців 2019 року надійшло 29 звернень, що становить 4,46% від загальної кількості звернень (за 12 місяців 2018 року – 32 звернення, це 5,2%). Порушені у зверненнях питання стосувалися: житлового фонду соціального призначення, земельних питань (розпаювання) та розрахунку за оренду земельної ділянки, поліпшення умов проживання родини переселенців, невиконання батьківських обов’язків щодо виховання дітей, надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним матеріальним становищем, екологічної ситуації, закриття державної аптеки  та інше.
Всі звернення, що надійшли до райдержадміністрації, розглянуті у терміни, встановлені чинним законодавством, за результатами розгляду заявникам надані обґрунтовані відповіді. Позитивно вирішено 123 питання,  що порушувались у зверненнях (за 12 місяців 2018 року  – 174), на 502 звернення – надано роз’яснення (за 12 місяців 2018 року – 441).

Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»  9 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (за 12 місяців 2018 року  – 10).
Протягом 2019 року  проведено 15 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведені перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у Горбівській, Гриньківській, Заможненській, Зубанівській, Івановоселищенській, Манжеліївській, Петрівській, Пронозівській, Федорівській сільських радах,  Глобинському відділі обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області. Довідки з результатами перевірки надіслані  сільським радам та відділу для ознайомлення та вжиття відповідних заходів.
На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщується  інформація про підсумки роботи зі зверненнями, графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення телефонних ліній, графіки особистого звітування голів місцевих рад про роботу зі зверненнями громадян на нарадах у голови райдержадміністрації.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

 

Наверх ↑