ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2018 РІК

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.
З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації,  питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року розглядалося на засіданні колегії 30.07.2018, за результатами розгляду головою райдержадміністрації видане відповідне розпорядження від 03.08.2018 №242 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2018 року».
За звітний період на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано  звіти про роботу зі зверненнями громадян: Градизького селищного голови Носи М.Ю., Броварківського сільського голови Пиркала О.В, Бугаївського сільського голови Компанієць К.І., Землянківського сільського голови  Черепа А.В.,  Кринківського сільського голови Ніколенко А.С., Куп’єватівського сільського голови Сокіл Л.І., Обознівського сільського голови Степаненка І.П., Погребівського сільського голов Бойчич О.І., Глобинського міського голови – Джусь С.В. та Пустовійтівського сільського голови – Тарасюк Л.В.
Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 69 особистих та 7 виїзних прийомів громадян  (за   2017 рік  – 46 особистих та 7 виїзних). Під час проведення особистих та  виїзних прийомів до голови райдержадміністрації та заступників за допомогою звернулося 69 жителів району.
У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії за участю керівництва райдержадміністрації, під час проведення яких отримано 5 звернення (за  2017– 2).
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 12 звернень (за  2017 – 10 звернень).
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 615 звернень (письмових-546, усних -69)  за підписами 662 заявників, що на 282 звернень більше, але на 708 заявників менше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. 
Колективних звернень отримано 11 за підписами 261 заявників (за  2017 рік– 22 за підписами 1059 заявників).
Порушені у зверненнях питання стосувалися: соціального захисту – 426 (за  2017 рік – 193), аграрної політики – 44 (за 2017 рік   – 44), комунального господарства – 34 (за 2017 рік  – 39), охорони здоров’я –36 (за 2017рік  – 7), житлової політики – 6 (за 2017 рік – 10), праці – 6(за 2017 рік – 1 ), освіти – 10 (за 2017 рік – 11), екології та природних ресурсів – 10(за 2017рік  –8), захист прав дітей – 8 (за 2017 рік  – 3), діяльність органів місцевого самоврядування – 4 (за 2017 рік – 3), транспорту і зв’язку – 7 (за 2017рік – 7), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2 (за  2017 рік – 3) та інше – 12 (за 2017рік – 3).
За звітний період найбільше звернень надійшло від жителів Глобинської міської ради – 153, Градизької селищної ради – 150, Пустовійтівської сільської ради – 14, Святилівської сільської ради – 16, Кринківської сільської ради – 23.
Від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 214 звернення (за  2017 рік – 78), багатодітних сімей, одиноких матерів – 31 (за  2017 рік  – 30), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 8 (за 2017 рік  – 4).
Значно зменшилась кількість звернень жителів Глобинського району до органів державної влади вищого рівня у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Так, протягом 2018 року надійшло 32 звернення, що становить 5,2% від загальної кількості звернень (за  2017 рік  – 42 звернення, становить 12,6%). Порушені у зверненнях питання стосувалися: житлового фонду соціального призначення, оформлення права власності на житло, земельних питань (розпаювання) та розрахунку за оренду земельної ділянки, розірвання договорів оренди на земельну частку (пай), виділення та приватизації земельних ділянок, поліпшення умов проживання родини переселенців, невиконання батьківських обов’язків щодо виховання дітей, надання статусу малозабезпеченої сім’ї, ліквідації сміттєзвалища, встановлення автобусних зупинок, надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним матеріальним становищем та на лікування, влаштування онуків до сімейних форм виховання, екології та природних ресурсів.
Всі звернення, що надійшли до райдержадміністрації розглянуті у терміни, встановлені чинним законодавством, за результатами розгляду заявникам надані обґрунтовані відповіді. Позитивно вирішено 174 звернень (за 2017 рік  – 117), на 441– надано роз’яснення (за  2017 рік  – 207). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 10 звернення надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (за 2017 – 9).
За звітний період проведено 15 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведені перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у фінансовому управлінні Глобинської райдержадміністрації, Глобинському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області, Обознівській, Горбівській, Броварківських, Бугаївській, Землянківській, Кринківській, Куп’єватівській, Погребівській, Пустовійтівській сільських радах та Глобинській міській раді. Для ознайомлення та відповідного реагування, довідки з результатами перевірки надіслані  управлінням та сільським радам.
На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено інформацію про підсумки роботи зі зверненнями, графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення телефонних ліній, графіки особистого звітування голів місцевих рад про роботу зі зверненнями громадян на нарадах у голови райдержадміністрації.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

Наверх ↑