Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі проводиться на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.

З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації,  питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року розглядалося 10 квітня 2017 року на нараді у голови райдержадміністрації, про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року, розглядалося на засіданні колегії 24.07.2017 року, за результатами розгляду головою райдержадміністрації видане відповідне розпорядження від 25.07.2017 №316 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року».

Згідно затвердженого графіка особистого звітування голів місцевих рад та начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, керівників підприємств, установ і організацій району за звітний період на нарадах у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації, а потім у голови райдержадміністрації заслухано 23 звіти: директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації Галущенка М.Т, Горбівського сільського голови Коротича В.В., начальника відділу освіти, сім’ї та молоді райдержадміністрації Кулика С.Г., Гриньківського сільського голови Оксанчук Л.П., виконувача обов’язків начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Мамона Р.П., Заможненського сільського голови Величка В.В., завідувача архівного сектору райдержадміністрації Удод Л.В., Зубанівського сільського голови Михайлеця М.М., начальника служби у справах дітей райдержадміністрації Шушвал Н.В., Івановоселищенського сільського голови Приходька М.В., Манжеліївського сільського голови Манька В.І., начальника відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації Лук’яненко Ж.С., Петрівського сільського голови Гончаренка А.М., головного лікаря КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги у Глобинському районі» Хавронюк В.Ю., Пронозівського сільського голови Скриля С.В., начальника Глобинського об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Полтавської області Молочко І.Г., Федорівського сільського голови Борщенка В.І., головного лікаря Глобинської центральної районної лікарні Мигаль Л.М., Троїцького сільського голови Сніг Л.О., виконувача обов’язків начальника відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації Пікуль О.С., секретаря Святилівської сільської ради Страшненко Т.О., начальника станційно-лінійної дільниці №2 м.Глобине Комбінованого центру телекомунікацій №334 м.Кременчук Гаращенка В.В., Пузиківського сільського голови Макайди І.М.

Відповідно до затверджених графіків головою райдержадміністрації за звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено 58 прийомів громадян: з них 51 особистих та 7 виїзних прийомів (у 2016 – 49 особистих та 11 виїзних прийомів). Головою райдержадміністрації проведено 16 прийомів громадян (13 особистих та 3 виїзні), під час яких від жителів району отримано 10 звернень, 4 з яких колективні (у 2016 – виконувачем обов’язків голови та головою райдержадміністрації проведено 10 особистих та 8 виїзних прийомів отримано 24 звернення). Заступниками голови райдержадміністрації проведено 42 прийоми (38 особистих та 4 виїзні), отримано 23 звернення (у 2016 – 39 особистих та 3 виїзні прийоми, отримано 19 звернень).

У районі налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. За звітний період проведено 11 «гарячих» телефонних ліній за участю керівництва райдержадміністрації. Значно зменшилась кількість звернень громадян отриманих у такий спосіб – 2 звернення (у 2016 11«гарячих» телефонних ліній – 30 звернень).

На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 10 звернень (у 2016 – 12 звернень).

Всього за 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 333 звернення (письмових – 287, усних – 46)  за підписами 1370 заявників, що на 433 звернення менше у порівнянні з відповідним періодом 2016 року – 766 звернень (письмових 681, усних – 85) за підписами 2031заявника. Колективних звернень за рік отримано 22 за підписами 1059 заявників (за 2016 рік - 23 за підписами 1290 заявників).

Порушені у зверненнях питання стосувалися: соціального захисту – 193 (2016 – 604), аграрної політики – 44 (2016 – 35), комунального господарства – 39 (2016 – 37), житлової політики – 10 (2016 – 2), освіти – 11 (2016 – 17), транспорту і зв’язку – 7 (2016 – 17), екології та природних ресурсів – 8 (2016 – 0), охорони здоров’я – 7 (2016 – 11), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3 (2016 – 2), сім’ї, дітей, молоді – 3 (2016 – 14), діяльність органів місцевого самоврядування – 3 (2016 – 5), економічної та цінової політики – 2 (2016 – 0), праці – 1 (2016 – 3), культури – 1 (2016 – 4), релігії, міжконфесійних відносин – 1 (2016 – 0) .   

Найбільше звернень надійшло від жителів Градизької селищної ради – 73 (у 2016 – 201), Глобинської міської ради – 70 (у 2016 – 391), Кринківської сільської ради – 14 (у 2016 – 49), Пронозівської сільської ради – 8 (у 2016 – 62).

У 2017 році від інвалідів та інших пенсіонерів отримано 78 звернень (у 2016 – 37), багатодітних сімей, одиноких матерів – 20 (у 2016 – 62), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 4 (у 2016 – 6).

У 2017 році значно збільшилась кількість звернень жителів району до органів державної влади вищого рівня, органів прокуратури з 14 до 42 звернення, що становить 12,6% від загальної кількості звернень. Заявниками порушувались питання перерахунку субсидії, надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, житлового фонду соціального призначення, порушення санітарних норм, ремонту доріг, налагодження системи електропостачання, врегулювання відносин з орендарями, тощо.

206 звернень, що становить 62% від загальної кількості звернень (у 2016 – 623 звернення, 81%),  надійшли до райдержадміністрації від Комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради.

Позитивно вирішено 117 звернень (у 2016 – 393), на 207 – надано аргументовані роз’яснення (у 2016 – 362). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 9 звернень надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (у 2016 – 11).

За звітний період проведено 8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено  перевірку організації роботи зі зверненнями громадян у Зубанівській, Заможненській, Івановоселищенській, Манжеліївській, Троїцькій, Пузиківській сільських радах та у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку, КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги у Глобинському районі», Глобинському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України, відділі з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих»  телефонних ліній, телефону довіри та для людей з обмеженими фізичними можливостями, щоквартально розміщується інформація про підсумки роботи зі зверненнями. Також щомісячно розміщується на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та оприлюднюється через редакцію районного радіомовлення «Голос Глобинщини» графік постійно діючої прямої телефонної лінії.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

Наверх ↑