Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2016 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі протягом 2016 року проводилася на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, які визначають основні пріоритетні напрямки та завдання щодо задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення.
Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проводилися особисті та виїзні прийоми громадян, працювала «гаряча» телефонна лінія, функціонували постійно діючі прямі телефонні лінії з залученням заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації.
У 2016 році значно збільшилась кількість звернень громадян у порівнянні з минулими роками. Всього з початку  року до райдержадміністрації надійшло 766 письмових та усних звернень громадян за підписами 2031 заявника (за 2015 рік – 425 звернень за підписами 1555 заявників). Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг, надісланих на Урядову гарячу лінію та до обласного контактного центру щодо нарахування та отримання житлової субсидії, різних державних соціальних виплат сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям. Такі звернення становлять 81% від загальної кількості звернень.
Зменшилась кількість колективних звернень - 23 за підписами 1290 заявників (за 2015 рік - 39 за підписами 1169 заявників).
Керівництвом району проведено 49 особистих та 11 виїзних прийомів громадян. На особистих прийомах побувало 20 осіб  (за 2015 рік - 13 прийомів, 9 звернень). Під час виїзних прийомів за допомогою до керівництва райдержадміністрації звернулося 23 заявника (у 2015 році - 25 виїзних прийомів, отримано 44 звернення).
Проведено 11 «гарячих» телефонних ліній, під час проведення яких від жителів району отримано 30 звернень (у 2015 році проведено 5 «гарячих» телефонних ліній, надійшло 8 звернень).
На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 12 звернень (у 2015 році надійшло 8 звернень).
Переважна більшість звернень стосуються: соціального захисту – 604, аграрної політики – 35, комунального господарства – 37, транспорту і зв’язку – 17, охорони здоров’я – 11, освіти – 17, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 14 та інші.
Найбільше звернень надійшло з території Глобинської об’єднаної територіальної громади – 190, Градизької селищної ради – 150, Пронозівської сільської ради – 62, Святилівської сільської ради – 57, Кринківської сілської ради – 49, Погребівської сільської ради – 48.
Найбільше громадян зверталося з території Глобинської об’єднаної територіальної громади – 391, Градизької селищної ради – 201, Пронозівської сільської ради – 62, Святилівської сільської ради – 255, Кринківської сілської ради – 57, Гриньківської сільської ради – 290, Горбівської сільської ради – 206, Бугаївської – 209, Федорівської сільської ради – 88.
Перед органами державної влади вищого рівня та органами прокуратури протягом 2016 року порушено – 14 питань, що становить 2% від загальної кількості звернень (протягом 2015 року – 17, становить – 4%).   
Всі звернення, що надійшли до райдержадміністрації розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.
Затверджені графіки особистих прийомів та телефонних ліній, а також відомості про підсумки роботи із зверненнями громадян розміщуються на сайті райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводяться  перевірки виконкомів місцевих рад та структурних підрозділів  райдержадміністрації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Відповідальним працівником постійно надаються консультації, роз’яснення щодо роботи зі зверненнями громадян.                 
  

Наверх ↑