Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2015 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Довідка

«Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік та виконання відповідного Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008».

 

 

Робота зі зверненнями громадян у районі протягом 2015 року проводилася відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу  Президента України від 7 лютого 2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

На виконання вимог вище зазначеного Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, Закону України «Про звернення громадян» та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводилися  особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

У 2015 році активізовано проведення виїзних прийомів громадян. Так, за звітний період керівництвом району проведено 25 таких прийомів, під час яких звернулося 44 заявника (за 2014 рік - 18 виїзних прийомів, під час яких надійшло 4 звернення).

 

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації побувало 9 заявників (за 2014 рік - 3).

На «гарячу» телефонну лінію, телефон «довіри» та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 16 звернень (за 2014 рік – 9).

У 2015 році спостерігається значний ріст звернень громадян до райдержадміністрації. Так, за 2015 рік до райдержадміністрації надійшло 425 письмових та усних звернень громадян (за 2014 рік – 97). Колективних звернень з початку року отримано 39 за підписами 1169 заявників (за 2014 рік - 11 за підписами 411 заявників)

 

Порушені з початку року питання стосувалися: соціального захисту – 259, аграрної політики – 25, транспорту і зв’язку – 22, комунального господарства – 18, житлові – 16, праці і заробітної плати – 13, освіти – 13, екології та природних ресурсів – 8, охорони здоров’я – 7, діяльності місцевого самоврядування – 6, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 4, фінансової, податкової, митної політики – 3, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3, економічної, цінової політики – 2, діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1,  промислової політики – 1, культури та культурної спадщини, туризму – 1  та інших – 23.

                                                            

Найбільше звернень надійшло з території Глобинської міської ради – 97, Градизької селищної ради - 83, Кринківської сільської ради - 35.

Найбільше громадян зверталося з території Глобинської міської ради – 334, Землянківської сільської ради – 242, Кринківської сільської ради – 239.

Слід зазначити, що такий ріст кількості звернень громадян відбувся значною мірою через функціонування в області Комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» обласної ради. Так, 257 із 425 громадян (60,5%), зверталися за допомогою саме до цієї установи. При цьому майже всі ці громадяни для вирішення порушених ними питань попередньо до райдержадміністрації не зверталися.

 Протягом 2015 року до органів влади вищого рівня, органів прокуратури та засобів масової інформації надійшло 17 звернень, що становить 4%  від їх загальної кількості (за 2014 рік – 13, що становить 13,4%).

Звернення розподілено наступним чином:

 

 

Період

 

РДА

 

ОДА

 

АПУ

 

СКМУ

 

АВРУ

 

ЗМІ

Органи прокуратури

Громадські приймальні

 

2014

67

5

2

2

1

1

2

0

2015

79

5

9

0

0

1

2

0

різниця

+12

0

+7

-2

-1

0

0

0

 

На всі порушені питання було надано відповідні письмові та усні аргументовані роз’яснення. Випадків порушення термінів надання відповідей на звернення громадян не було.

Протягом  2015 року проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Глобинській райдержадміністрації.

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування на  нарадах у голови райдержадміністрації заслухано 24 звіти голів місцевих рад та начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, керівників підприємств, установ і організацій.

Управління та відділи райдержадміністрації, виконкоми місцевих рад готують щоквартальні аналітичні та статистичні звіти про звернення громадян, що надходять до них.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали надаються голові райдержадміністрації для ознайомлення та, у разі необхідності, вживаються необхідні заходи. Особлива увага при складанні аналітичних довідок та доповідних записок приділяється аналізу причин, що породжують надходження колективних та звернень громадян до вищих органів влади.

 

Наверх ↑