Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 1 квартал 2017 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян у Глобинському районі протягом І кварталу 2017 року проводилася на виконання Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

З метою належного контролю керівництвом райдержадміністрації, питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік розглядалося на засіданні колегії 30 січня 2017 року, за результатами розгляду виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації видане розпорядження від 30.01.2017 №41 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік».

Затверджено графіки особистого звітування на нарадах у голови райдержадміністрації голів місцевих рад та начальників відділів, управлінь райдержадміністрації, керівників підприємств, установ і організацій району про роботу зі зверненнями громадян у 2017 році.

Так за І квартал 2017 року на нарадах у виконувача обов’язків голови  райдержадміністрації заслухано 6 звітів: 16.01.2017 – директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації Галущенка М.Т.; 30.01.2017  –  Горбівського сільського голови Коротича В.В.; 13.02.2017  – начальника відділу освіти, сім’ї та молоді райдержадміністрації Кулика С.Г.; 27.02.2017 – Гриньківського сільського голови Оксанчук Л.П.; 13.03.2017 – виконувача обов’язків начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Мамона Р.П.; 27.03.2016 – Заможненського сільського голови Величка В.В.

За звітний період значно зменшилась кількість звернень громадян у порівнянні з відповідним періодом 2016 року. Всього з початку  року до райдержадміністрації надійшло 89 письмових та усних звернень громадян за підписами 98 заявників (за І квартал 2016 року – 124 звернення за підписами 372 заявників). Отримано 1 колективне звернення за підписами 10 заявників (за І квартал 2016 року – 9 звернень за підписами 257 заявників).

Під час проведення 12 особистих та 1 виїзного прийомів громадян до керівництва райдержадміністрації звернулося 10 заявників  (у І кварталі 2016 року проведено 10 особистих та 4 виїзних прийомів, під час яких звернулося 7 громадян).

Налагоджено роботу постійно діючих прямих телефонних ліній. Щомісячно проводяться «гарячі» телефонні лінії, під час яких від жителів району отримано 1 звернення (за І квартал 2016 року надійшло 2 звернення).

На  телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями надійшло 5 звернень (у І кварталі 2016 – 1 звернення).

Порушені з початку року питання стосувалися: соціального захисту – 65, комунального господарства – 8, аграрної політики – 4, транспорту і зв’язку – 4, охорони здоров’я – 2, освіти – 2, діяльності органів місцевого самоврядування –2,  сім’ї, дітей, молоді – 1, житлової політики – 1.   

59 звернень, що становить 66% від загальної кількості звернень,  надійшли до райдержадміністрації від Комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради, які здебільшого стосувалися нарахування та отримання житлової субсидії, різних державних соціальних виплат сім’ям з дітьми.

До органів державної влади вищого рівня, органів прокуратури протягом І кварталу 2017 року  надійшло7 звернень (у І кварталі 2016 – 2). За характером порушених питань, звернення розподілилися таким чином:

До Апарату Президента України:

- звернення гр. Сироти Є.В., жительки м.Глобине щодо поліпшення житлових умов.

До Секретаріату Кабінету Міністрів України:

- звернення гр. Гмирі Л.Є., жительки с.Радалівка Глобинського району щодо перерахунку субсидії.

До Апарату Верховної Ради України:

- Звернення гр.Бойко М.І., жительки с.Степове щодо перерахунку  розміру пенсії.

До Полтавської обласної державної адміністрації:

- звернення гр.Халявки В.В., жительки с-ща Градизьк Глобинського району щодо нарахувань по субсидії;

- звернення гр.Верменича Л.М., жителя с-ща Градизьк Глобинського району щодо незгоди із розміром нарахованої субсидії.

- Звернення гр.Худієнка О.І., жителя с.Пустовійтове щодо можливих порушень санітарних норм у межах Пустовійтівської сільської ради.

До органів прокуратури:

- звернення гр.Хомець Н.П., жительки с.Броварки, Глобинського району щодо відмови у подовженні контракту з директором Броварківської ЗОШ.

42 звернення вирішено позитивно (у І кварталі 2016 – 29) , на 44 – надано аргументовані роз’яснення (у І кварталі 2016 – 81). Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 3 звернення надіслано за належністю для розгляду іншим установам та організаціям (у І кварталі 2016 – 3).

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щомісячно готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні матеріали про стан надходження заяв і скарг до адміністрації, а також про роботу, що проводиться в даному напрямку. Ці матеріали доводяться керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та вжиття необхідних заходів.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації проводяться  перевірки виконкомів місцевих рад та структурних підрозділів  райдержадміністрації щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Відповідальним працівником постійно надаються консультації, роз’яснення щодо роботи зі зверненнями громадян.             

Наверх ↑