ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги

Версія для друкуВерсія для друку

     ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА   

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги

№ п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Структурний підрозділ суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальний за етапи (дію, рішення)

Дія

(виконує, бере участь, погоджує, затверджує, тощо)

Термін виконання

(днів)

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

1.       

Прийом документів та перевірка на відповідність поданого пакету документів інформаційній картці адміністративної послуги

адміністратор

ЦНАП

Виконує

 

Оскаржується в судовому порядку протягом місяця з моменту отримання результату адміністративної послуги

2.       

Складання опису вхідного пакету документів у двох примірниках

адміністратор

ЦНАП

Виконує

 

3.       

Здійснення реєстрації вхідного пакету документів та формування справи

адміністратор

ЦНАП

Виконує

 

4.       

Передача вхідного пакету документів суб’єкту надання адмінпослуги

адміністратор

ЦНАП

Виконує

Не пізніше наступного робочого дня

 

5.       

Розгляд справи

 

 

 

 

 

5.1.    

Прийом  заяви та реєстрація в журналі видачі довідок  та повідомлень, передача заяви головному спеціалісту сектору опрацювання документів відділу грошових виплат та компенсацій

Головний спеціаліст – інформатор -координатор

Сектор прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

Виконує

Вподовж одного робочого дня

 

5.2.    

Підготовка необхідної довідки та передача її на підпис начальнику управління .

Головний спеціаліст

Сектор опрацювання документів відділу грошових виплат та компенсацій

Виконує

Вподовж одного робочого дня

5.3.    

Підпис та скріплення печаткою довідки, передача довідки в сектор прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій для видачі

Начальник управління

УПСЗН

Виконує

Вподовж одного дня але не більше 3 днів з дня надходження заяви

6.       

Формування вихідного пакету документів та направлення до ЦНАП

Головний спеціаліст – інформатор -координатор

Сектор прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

Виконує

 

7.       

Повідомлення про результат надання адміністративної послуги

адміністратор

ЦНАП

Виконує

Не пізніше наступного робочого дня

8.       

Загальна кількість днів надання послуги – 3 робочих дні

9.       

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 3 робочих дні

 

Наверх ↑