Про стан виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади завдань за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Протягом 2017 року до апарату Глобинської районної державної адміністрації  надійшло  3241 документ, що на 334 документи більше, ніж протягом аналогічного періоду  2016 року  та попередніх років(2016 рік-2907,  2015 рік -3047 документів, 2014 рік - 2418  документи, ), з них  -  1345 документів  від органів влади  вищого рівня ( у 2016 році – 1508, 2015 -1126 документів, у 2014- 1708 документів).

        За звітний період на контроль взято 466  документів (включаючи  64 розпорядження та 168 доручень голови та заступників голови облдержадміністрації), що на 12 менше,  ніж у 2016 році.

        Аналізуючи відсоток отриманих документів у 2017 році від кореспондентів  за групами, необхідно зазначити, що від органів влади вищого рівня надійшло 1345 документів, це становить 40 % від загальної кількості вхідної кореспонденції, листів та заяв фізичних та юридичних осіб налічується 1007 (30%) , від структурних підрозділів обласної державної адміністрації 613  листів (17%), від структурних підрозділів райдержадміністрації та інших районних служб – 386 (11%), від правоохоронних та судових органів – 52 (1%), публічних запитів 28(1%) ( у 2016 році-45). 

        Також  варто наголосити  на тому, що збільшилась кількість кореспонденції у 2017 році у порівнянні з попереднім роком від структурних підрозділів райдержадміністрації та інших районних служб,  від правоохоронних та судових органів,  від  фізичних та юридичних осіб 1007 заяв.

Протягом  2017 року виконано  1326 документів органів влади вищого рівня (у 2016 році – 1116), що на 210 документів менше, ніж протягом аналогічного періоду 2016 року, у тому числі  213  розпоряджень голови облдержадміністрації (у 2016 році – 225), 210 доручень (у 2016 році – 285), даних головою та заступниками голови обласної державної адміністрації на нарадах та за результатами засідань колегії.

         Протягом звітного періоду для розгляду в райдержадміністрацію надійшли  14 звернень  депутатів різних рівнів: 5 звернень  народних депутатів України, 2 звернення депутатів обласної ради, 7 звернень депутатів сільських рад.  Відповіді  про результати  вирішення питань, що порушувалися  у зверненнях, надсилались у терміни, визначені чинним законодавством.

        Слід відзначити, що кількість запитів на отримання  публічної інформації  зменшилась на 17 документів: із 45, що надійшли у 2016 році,  до  28 у 2017 році.

        З цієї кількості 25 запитів задоволено,    трьом заявникам відмовлено  та рекомендовано звернутись до безпосередніх володільців інформації:

  1. Про  надання інформації про райдержадміністрації області та кількість шкіл в області;

  2.  Про розподіл постійного населення  за статтю та віковими групами (ГУ статистики);

  3. Про надання інформації  про наявність на території Пронозівської сільської рад земель державної чи комунальної власності, які ненадані у користування.

 

         Протягом 2017 року головою райдержадміністрації видано 509 розпоряджень із основної діяльності, що на 22 документи  менше, ніж  протягом  2016 року, з них: 19 видані на  виконання документів органів влади вищого рівня, 7  – за  рекомендацією  засідання колегії райдержадміністрації.

            Із загальної кількості виданих розпоряджень голови райдержадміністрації  найбільше  розпоряджень, що стосуються земельних питань – 208 (35 %), із  соціальних питань – 66 (21%), з питань фінансів та виділення коштів – 45 (9%),  із питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту, оборонної, мобілізаційної та взаємодії з правоохоронними органами – 59 ( 12%), із питань житлово-комунального господарства – 7 (1 %),  з інших питань – 136 (22%).

Із 509 розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації  у 2017 році, 43 розпорядження взяті на контроль  (у 2016 році - 41), 52 розпорядження із врахуванням документів, виданих протягом минулих років, перебувають у стадії виконання.

Окрім того, у зв’язку із закінченням термінів виконання, втратою актуальності та реалізацією завдань, визначених розпорядчими документами,  головою райдержадміністрації видане розпорядження від 31.07. 2017 №317 «Про зняття з контролю деяких розпоряджень голови райдержадміністрації», яким  зняті з контролю 20  розпоряджень.

         Головою райдержадміністрації на нарадах та засіданнях колегії райдержадміністрації  за  2017  рік були дані 98  доручень , що на 9 доручень менше, ніж  протягом  минулого року.

Із контрольних завдань, визначених 116 дорученнями (у 2016 році – 109),  які необхідно було виконати у 2017 році (включаючи доручення минулих років і ті, в яких закінчився термін виконання),  107 виконані повністю (у 2016 році - 92), що становить  92%,  4 доручення виконані частково;  4 поставлені на додатковий контроль для остаточного вирішення   та перебуватимуть у стадії виконання протягом цього року, 1 неможливо виконати у зв’язку з обмеженістю фінансових ресурсів.

  4 доручення виконані частково:

           1)Частково виконане  доручення щодо заготівлі крові.. Заготовлено 340 л крові, що становить 69,2% від річного плану.

2)Також частково виконане службою у справах дітей райдержадміністрації  доручення, дане 12.12.2016 виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації на нараді  щодо влаштування дітей із числа дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на первинному обліку  до сімейних форм виховання становить 75,0% від загальної кількості. 

         Влаштування дітей даної категорії до запланованих 86% від загальної кількості дітей на обліку не відбулося через об’єктивні причини, а саме: діти, які перебувають на первинному обліку, є інвалідами або старшими за 16 років, тому не бажають виховуватися в сім’ях. Протягом року виведено із сімейних форм виховання 3 дитини, які виховувалися під піклуванням та у прийомній сім’ї на території м.Кременчука та Зіньківського району, у зв’язку з тим, що не склалися стосунки дітей із законними представниками.

       3) На початку  2017 року  15 квартир  житлового  будівництва  площею 1100, 00 кв.м готувались до введення в експлуатацію. На даний  час  фактично введенні  в експлуатацію 4 квартири площею 660,00 кв.м, що становить 26,6 %.

         4) За інформацією Глобинської центральної лікарні, кабінет «Довіри» забезпечений матеріально-технічними засобами у відповідності до вимог нормативного законодавства, що дозволяє функціонувати «Єдиній електронній системі  епідемічного та  клінічного  моніторингу поширення ВІЛ-інфекції в Глобинському районі».

            Кабінет «Довіри» забезпечений за рахунок коштів лікарні рукавичками, шприцами, ватою, бинтами,  спиртом та швидкими  тестами  на ВІЛ.

      Станом на 01.12.2017 залишилось 11  швидких тестів на ВІЛ.

      Також кабінет «Довіри» забезпечений  1 бактерицидною лампою.

      Є  нагальна потреба  у придбанні  гінекологічної  ширми, маніпуляційного столика, стільця із миючим покриттям, шафи для медикаментів, шафи для одягу,   настільної лампи.

      4 доручення  голови райдержадміністрації поставлені на додатковий контроль для остаточного вирішення  протягом цього року:

         1)розроблення  проекту програми покращення надання   медичних послуг населенню Глобинського району на 2018-2020 роки.

        Створена робоча група, яка  розглянула та обговорила пропозицій до  вищеназваної Програми  для подальшого подання на розгляд та затвердження сесією районної ради.

        2)Доручення щодо  проведення науково-технічного опрацювання та передавання на державне зберігання документів, дане головою райдержадміністрації ще у 2016 році також виконано лише  частково: Обознівська та  Броварківська  сільські ради  передали на державне зберігання  до архівного сектору райдержадміністрації документи по 2010 та 2014 рік відповідно.

        Пустовійтівською сільською радою заплановано провести таку роботу у першому півріччі 2018 року.

         Куп̕ єватівська сільська  рада  провела науково - технічне опрацювання лише  по 1992 рік включно, а Градизька селищна   рада по 2006 рік.

         На даний час  інформація  про хід виконання доручення відсутня, незважаючи на неодноразові письмові нагадування і працівників архівного сектору, і загального відділу апарату райдержадміністрації.

         3)Також потребує  продовження терміну  виконання доручення  щодо упорядкування та передавання на державне зберігання документів структурними підрозділами райдержадміністрації.

          4)  Виконане  частково доручення щодо виділення приміщення під архівосховище та придбання вогнегасника  з метою забезпечення збереження  документів Пронозівської, Погребівської та Броварківської сільських рад.

У  Пронозівській та  Погребівській сільських радах виділені приміщення під архівосховища та придбані вогнегасники.

У Броварківській сільській раді  також виділене приміщення під  архівосховище. Проте  придбання вогнегасника  заплановане протягом І кварталу 2018 року.

            Залишилось невиконаним  через відсутність фінансування доручення, дане головою райдержадміністрації ще у 2015 році щодо вирішення питання встановлення засобів оповіщення та зв’язку, зокрема  гучномовця  на будівлі  

районного сектору Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України в Полтавській області.

 

         Із метою покращення виконавської дисципліни та забезпечення  належного  відпрацювання  документів та інформування про  їх виконання пропонується відповідний проект розпорядження голови райдержадміністрації.

 

 

 

Начальник загального  відділу

апарату райдержадміністрації                                             Л.Бугаєць

 

 

Наверх ↑