ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ видача посвідчення «Інвалід війни»

Версія для друкуВерсія для друку

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

видача посвідчення «Інвалід війни»

Управління праці та соціального захисту населення Глобинської райдержадміністрації

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг при Глобинській райдержадміністрації

1.       

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м.Глобине,вул.Леніна,273

2.       

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок,вівторок,четвер з 8.00 до 17.00 год.Середа,п’ятниця з 8.00 до 20.00 год.

Субота з 8.00 до 14.00 год.

Вихідний день-неділя

3.       

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної

послуги

Телефон:24-1-49;E-mail:gl-cnap@ukr.net

Web:http://www.adm-pl.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.       

Закони України

Закон України №3551-ХІІ від 22.10.1993   "Про   статус   ветеранів  війни,  гарантії  їх соціального  захисту"

5.       

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України №302 від 12.05.1994 «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни»

6.       

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.       

Акти місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування

пп.14 п 4 Положення про управління праці та соціального захисту населення Глобинської райдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації № 1008 від 22.11.2007

Умови отримання адміністративної послуги

8.       

Підстава для одержання адміністративної послуги

  Отримання посвідчення

9.       

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

- Заява;

- паспорт;

- пенсійне посвідчення;

- довідка з управління Пенсійного фонду України про перебування на обліку (для пенсіонерів «силових» структур);

- довідку МСЕК;

- довідка, видана органами Міністерства оборони, про участь у бойових діях із зазначенням періоду та роду військ.

- фотокартку розміром 3 х 4

10.   

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто  замовником або за їхнім дорученням звернення рідними чи іншими особами.

 

11.   

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безкоштовно

                                       У разі платності:

11.1.                    

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

11.2.                    

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

11.3.                    

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.   

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих днів

13.   

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- документи подані за неналежним місцем видачі посвідчення;

 - документи подані особою, що не має на це повноваження;

 - поданий неповний перелік документів.

14.   

Результат надання адміністративної послуги

Отримує посвідчення.

15.   

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто  замовником або за їхнім дорученням звернення рідними чи іншими особами.

16.   

Примітка

 

 

Наверх ↑