Негабаритні вантажі - вороги автошляхів

Версія для друкуВерсія для друку

11 червня в райдержадміністрації відбулася нарада з питань перевезення негабаритних вантажів на дорогах загального користування місцевого значення на території району; будівництва майданчиків габаритно-вагового контролю та придбання габаритно-вагового комплексу. Захід відбувся за участі першого заступника голови райдержадміністрації Інни Авраменко, голови районної ради Володимира Сьоміна, представника Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» Дмитра Килимника, очільників територіальних громад району, голови Громадської ради при райдержадміністрації Любові Качмар. На зібрання також запрошувалися представники агропромислових підприємств району (левова частка перевезень негабаритних вантажів, особливо під час збиральних робіт, належить саме їм), але, на превеликий жаль, всі вони, окрім представника Агропромислової групи «Арніка» Сергія Середи проігнорували участь в нараді…
Як зазначила головний спеціаліст відділу архітектури, містобудування, цивільного захисту та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Юлія Омельченко, у швидкому руйнуванні автошляхів району винні вантажні автомобілі, які перевозять значно більші вантажі, ніж можна. Намагання перевізників отримати надприбутки дорого коштують державі та місцевим органам влади. Тому ямковий і поточний середній ремонти доріг, що здебільшого проводиться на дорогах району, зводяться нанівець при постійному русі перевантаженого транспорту.
Як вихід з даної ситуації – перевірка тоннажу автотранспорту. Для цього потрібно будувати майданчики габаритно-вагового контролю. Навіть знайдено потенційні місця, де було б можливим розташування таких майданчиків. Це: с.Липове, с-ще Градизьк, с.Зубані, с.Коломицівка, с.Погреби. Але кошти для їх будівництва слід передбачити в місцевих бюджетах.
В свою чергу, начальник сектору реагування патрульної поліції №2 управління Укртрансбезпеки у Полтавській області Володимир Гирич повідомив, що патрульні екіпажі в рамках чинного законодавства намагаються контролювати рух вантажних автомобілів та недопускати їх рух вулицями населених пунктів, спрямовуючи вантажівки на об’їзні шляхи. У випадках порушень патрульна поліція має право накласти штраф на водія у розмірі 17 неоподатковуваних прожиткових мінімумів. Повноважень притягти до відповідальності підприємства-перевізники патрульна поліція не має.
Дмитро Килимник з «Агентства місцевих доріг Полтавської області» розповів про ремонти автошляхів та відповів на питання голів громад.
У ході консультацій було вироблено рішення наради: держпідприємству «Агентства місцевих доріг Полтавської області» встановити знаки обмеження руху транспортних засобів, маса яких перевищує 24 тонни, або навантаження на вісь яких перевищує 7 тонн, у спекотний період з 10.00 до 22.00 при підвищенні денної температури повітря понад 28 градусів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування Глобинського району.

Наверх ↑